Friday, March 2, 2012

xtiviti cuti semesta ku...

salam smua yg membaca harap2 sapa yg bc blog aku nie smua nya sihat2 n dirahmati olehNya smua k. Lme dah x berceroteh dlm blog nie.. dah sebulan lebih gk laaa hehehe nie bru leh on9 sbb skrg dah smpai umah sewa.. jadi alng2 aku on9 aku pun update la blog nie sikit... 


pertama kali nya aku nk citer, cuti semesta nie la aku duk umah je tambahkan berat badan dgn tidur bgn, mkn, n ambik adik2 ku di sekolah.. hahaha... tp kwn2 kte aku mkin kurus..aku pun x tau hahaha xpela kurus ke gemuk... xkisah.. asalkan bdn sihat.. cuti nie pgram aku duk umah je.. n aku xde pun keje part time.. sbb aku ada beberapao pgram yg telah dijadual kan hahahaha.. tp dijadualkan secara tidak langsung laa hahahaha.. alhamdulilah cuti nie aku byak duk umah ngan family aku.. byak habiskan mase ngan fmliy... slame nie kejap2 je duk umah.. nie dkt sebln lebih duk umah hehehe..

1st XTVITI MASE CUTI

ade lah beberape pgram aku wak first pgram aku nya.. aku g snap pic tuk kwn aku khwin.. nie pun secara tidak langsung gk aku g snap.. niat nk blajar aku g la snap pic tuk wedding byak lgi la kna blajar.. ty gk pada AFZAINI HAKIM kwn ku... 1st day mlm akad nikah die teman aku g shoot pic.. die pro la dr aku.. ade lajgk die ajar cra2 nk snap pic.. heheh kte nya die CLOSE UP la.. nk snap kita kna 1 LEVEL ngan SUBJECT heheehe igt ag TQ bro AKIM..

jadi nie lah hasil nya beberape pic aku snap..






















2nd XTIVITI KONVOI KE BUKIT MERAH (3/2/2012)

nie 2nd xtiviti aku hehhe yg nie best jgk aku join xtiviti nie under HEA UiTM KELANTAN.. ty kt EN IMRAN yg ajak aku join g bukit merah.. 1st time aku sapa bukit merah.. sepnjgn hayat x sapa ag sblm nie.. tmpt nie main air je.. byak la best.. nk ambik pic pun cntik ctu... ada tmpat main air... ade zoo, ade tmpat org utan.. menarik sgt.. yg sgt menarik nya kta org konvoi tu.. mcm2 ade.. ade yg sesat laa hahaha mcm2 gelagak laaa staf2 hea mmg sporting la... tmbah2 sek bujang hahaha... penat la kecek byak nie hahah ade la cikit2 pic kt sne tgk la aku msuk cikt jela penuh pos hahaha..















3rd XTIVITI AKU PROGRAM JOM MASUK U

jom masuk u lak xtiviti kna bukak mulut hahah.. jd aku pun pokpek2 la kat adik2 promote masuk uitm hahahah entah die dgr tu xtau laa yg pnting tgas aku smpi kan pda adik2 ku smua heheh pasal uitm dihatiku...

nie pic sikit2 hehehe















sekian sudah celoteh aku yg panjg berjeler nie.. aku pun dah penat hahaha... last nya aku pun sapa kt shah alam huhuhu... sekian






1 comment:

Lieyda Sabri said...

byk gmb i. thanks. kui3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...