Sunday, March 4, 2012

ptptn oh ptptn..

hai smua..aku dtg untuk berceloteh lagi hari nie haaaahha.. walaupun aku nie x pndai berceloteh aku nk jgk berceloteh kt blog aku.. blog aku,aku pnya pasal laaa hihihi :) 

wah skrg smua student dgree tgh kaya nie ptptn dah dpt.. msti mcm2 yg diborong nya kan..mmg best dpt duit bnyak skali gus.. ade yg beli baju laa.... kasut laaa... buku laaa... build pc la.. handphone pun ada yg bli.. mcm2 bleh bli ngan duit ptptn.. 

tp suka hnya sementara smua nie.. sbb nti duit2 tu kna byar blik.. dpt mmg suka kan.. kwn2.. ce pikir bla nk byar tu aduh sakit gk.. dh abis stdy dah ada hutang... tp nk wak mcm ane... nk surh fmly tampung kesian fmly... adik2 ag.. bersyukur lah dgn ada nya pinjman nie.. n gunakan la ia sbaik mungkin kwn2.. (aku kte org aku pun sme gk) haha.. n kte kna igt bla dah abis stdy nti jgn lupa untuk mmbayar nya... jgn seng trus lupa pemberian org utuk permulaan kita berjaya... hutang ttp hutng... sekian celoteh ku ary nie entah ape2 benar nya ahahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...