Monday, January 23, 2012

perjalan pulang ke kampung..klate.

salam.. nk naip la sikit pagi nie.. lme dah gak pun tak naip dalam blog nie huhuhu... semua org blik dah kampung tgal aku n beberapa kwn2 kau je yg x blik ag kampung.. bajet ado paper ag la nie hahaha.. paper pun alhamdulilah dah abis.. klu ckp sal paper gk ado yg menyedihkan ada yg sama2 sedih.. ado yg amat duka huhuhu yg duka tuu sgt2 isau.. dah la naip pagi nie bkn nk kecek sal exm.. exm pun lps dah buat pun buat dah.. klu leh back n jwb smula pun bagus gak...( p rasa bgus ke? )


pg nie jam 8.30 pg aku tolak la blik kampung halaman ku.. dr shah alam ke kota bharu... hapy pun ado nie hhehe jmpa fmly.. pagi nie aku naik bas mutiara.. bas no 1, sit no 26A, tempat naik seksyen 17..mybe dlm 7 jam smpai la aku kat klate... hope nya hari nie trafic nya berjalan lancar.. jgn wak bas NYEK2 sudah hahaha.. klu bas NYEK2 gk 12 jah la aku jwpan nya dlm bas... bru la sakit belikat(sakit tulang belakang), lenguh badan laaa mcm2 laa.. pgi nie pun aku xtau aku nie duk sit 2 org ke single sit... aku lupa nk tnye mase bli tiket smlm..
xpe la single ke double.. jnji aku dpt duduk heheh :) 

aku gk harap drive bas tu bwak la bas tu dgn berhati2 n ikut undng2 jalan raya supaya smua nya smpai ke destini masing2 dng selamat..PANDU CERMAT, JIWA SELAMAT.. (ngepen).. tu je laa coloteh aku hari nie... biar lah xbrpo sedak pun.. klu kwn2 pembaca nie bkn ore klate.. xpehe tnya la ore klate yg berhmpiran k... 

last skali.. THANK YOU

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...