Monday, October 15, 2012

Jalinan Ukhwah MMCS 2012

ary nie aku nk post tentng jalinan ukhwah MMCS 2012, pgram nie under aku.. alhmdulilah diberi kerpacyaan pada kwn2 untuk menjadi pengarah projek mjlis nie.. 


dan aku jgk bersyukur kerna smua nya berjalan lancar.. seperti yg dirancang walaupun hujan pada hari kejadian siswa sswi yg join this pgram tetap hapy..

btw aku nk tnjuk laa poster yg didesign oleh amirul sgt nice..

yg pling best aq lecture2 aku ramai yg dtg Dr fakrul, Puan Hazra, PM Khalil n vip2 lain yg dijemput jgk sgt2 berterimakasih..

dan yg pling penting watak2 belakang yg menjayakan majlis ini ayuton, kak nad, elin, hana, mirul, azfar, yosh, min, aina, syima, syifa, faisal, fitri, yaya, n najwa.. love u all as frens :)


ade lah sedikit cebisan gambar  dibawah tuk santapan para pembaca hahaha :)  nie je pic sempat shoot sbb x pegan camera sgt.. maaf yea cikit jee..



gadis bunga di galeri wetland


flower boy with a great smile :) 


dah dpt 2 ketul ayam suka laa tuu..


are you ready ?


{ police team } 


messi versi comel :) 


doa mkn ke doa tdo yg die baca nie ?


nie muka ayam kena curi.. 


official photgrapher event stylo laa abg :) 


smile :) 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...