Thursday, May 24, 2012

PIALA FA



walaupun peristiwa nie dah lepas.. aku bru nk tulis entry nie hahaha xpe la lmbat.. aku nie mals nk naip gk pun hehee.. fuhhh pada piala FA ru2 nie alhmdulilah kelantan meng dgn  jaya nya.. menewaskan sem darby... nk jadi ke cerita nya aku dpt g pun aku xtau laa mcm ane.. spa nk tau mai aku story sblm hari kejadian.. jeng jeng2 :) 


aku dah beli tiket nya sbnar nya.. pikir2 balik mase tu clash ngan sukan sukol..aku tkot gme tu abis lmbat.. jd mlm tu aku pun jual la tiket tu harga nya 42 ringit..nape jadi 42 tu.. sbb aku pun mitak kwn beli kan.. jadi mlm keesokan ya aku pun dah jual la tiket tu... cdg nya mmg x nk g la tgk bola mase tu.. pikir2 mlm tu ase nyesal pun ade jual tiket tu huhuhu tp xpe la ade la tu rezeki nti huhuh mood mase tu nyesal sgt2(mlm hari kejadian) 

eskn nya.. aku pun prgi la game sukol aku nie main VB wakil NR.. main x brpo nk pndai sgt.. p bleh la HUDOH2 hahaha...team smua mase tu 5 team je mmg sikit ar.. lps tu lak mase tu gme main liga.. n xde fnal just johon kumpulan dikira menang... main punya main dpt la johon kumpulan ALLHAMDULILAH... syukur.. tgk2 jam gme abis dlm kul 1 tgh ary lebih.. gme mmg cepat ar aabis sbb main 31 point lak tu.. huhuhu 

TiBa2, ade la kwn aku sorg nie nama nye mat ju(fb: masaberlalu) ajak aku g tgk bola... mase tu aku rasa pnt benar nk g.. sbb satu ag event nya under MMCS kt dewan al-ghazali.. huhuhuhuh mane la aku nk g nie... jap2 ag kwn aku pun kol plak tnye nk ke tiket nie??? ade lebih satu nie.. harga nya 40 ingit.. aku pun mai la tarik tali lak ngan kwan aku.. n aku pun kte kt mat ju x nk ar g tgk bola hhahaha.. lpas tu smpai umah dlm kul 3 
semgt la plak tba2 nk g tgk bola mase tu. .. kol plak mat ju tnye nk g dah ke?? phtu tnye tiket xde dah huhuh mmg sedih ar... :( mase tuu aiyyaaaaa.. phtu xkisah laaa nk g gk bukit jalil 

last2 smpai la aku bukit jalil jejak la kaki ke dlm stadium untuk tgk bola pertama kali.. dlm hidup hahahahaa syukur jgk.. alhmdulilah smpai laaa haahahh lawak pun ade.. mmg mcm2 org ade huhuhu mcm pesen(org klate kte)  tp mmg meriah.. laa jalan2 nie mmg tukar laa smua pakai bju merah sesat mmg xjmpa ar cnie gk hahaha 
mmg best tgk bola 1st time menang terus hahaha: letih dah aku nk naip pnjg2.. pndek cerita nya.. blik tu cri2 lak park motor mane hahaha tu ag lucu..pnya confident jalan nie,jalan nie.. tba xtau mane ahahhah sory la saing2 hahahaa hok mane terlibat tu hehhe:) 

stakat tu je laa ceroteh nya pnt la naip nie... 

walaupun dah terlambat... thniah pada klate wak blik piala FA ke negeri che siti wan kembang :) GOMO KLATE GOMO.

shooot by lenseburuk:







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...