Tuesday, January 3, 2012

exam dah...

huhhuhu lme nya x update blog nie.. sory2 smua... nie skrg lak msti smua stdent dgree duk stdy gilo2.. ade yg x tdo laa.. mlm pun dah jadi siang hari huhu... semua nya tdo buku, makn buku, smua nya ngan buku.. TERMASUKLAH MUKA BUKU hahahhahahaa ish22... aku pun 4hb januari nie start 1st paper.. PAPER CTU... hope smua nya berjalan lancar.. soklan spot bnyak p bc nya skrg kurang ag.. mcm ane tuu huhuhu..
sapa2 leh tolong x?? hahahaha sejata dah ada p mcm kurang tajam je nk bwk berperang huhuh.. mcm ane ep kwn2 ku smua.. persiapan korg mcm ane??? dah sedia ke BELUM? aku yakin dan percaya ramai dah bersedia skrg..kita smua stdy2 jgk tau kwn2 igt... mlm dicipta kan untuk kita rehat n tdo yea.. jdi gna lah mlm sebaik2 nya tau heheh kerna tdo pun penting.. exm pun penting JADI NASIHAT NYA balance la tdo n stdy.. stdy SMART n stdy HARD... xlupa gk alang2 duk taip n posting kt blog... nk wish laa gud luck smua.. wish all of u ALL THE BEST.... smoga smua berjaya k... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...