Tuesday, June 28, 2011

hari persatuan...

Bersukur pada kehadrat ilahi, semesta ini walaupun aku dah jd alumni.. aku smpat gk cuarah tenaga untuk kali terakhir kt silat cekak uitm... sbb semsta lepas aku x dpt join kerna aku praktikal..dan x lupa kpd smua ahli silat cekak baru thniah kerna join silat ini.. n thniah kepada smua ahli jawatan kuasa silat cekak uitm.. U ALL THE BEST ar..

suasana pada hari persatuan (ESKEP)..





thniah smua... cayok2 CEKAK

UiTM Di Hati Ku

peace!!!

CEKAK!! CEKAK!!!

malaysia boleh !!.. cekak boleh!!!

jom lawan farez ko ambik tongkat nie 1, aku 1

bersama azzuan teakwando..

action je lebih nie... smua

team teakwando jiran ktaorg

smoga berjaya smua...sekalung penghargaan kepada smua yg terlibat pada hari ESKEP nie.. n xlupa jga pada smua pelajar part 1 yg memeriah kan majlis nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...