Sunday, March 27, 2011

Hampa... wajadiri 2011..

Sedih hati ini kerna kami satu kontejen kelanta x dpt bwa pulng 1 pun pigat tahun nie..aku sedih sgt x dpt join ary tuu just dpt jd jurukamera je..huhuhu... tp aku ckp bnga dgn semangt kwn2 aku... n aku tahu smangat diorg x kan berkubur semalam shaja.. dgn kegagalan semalam ia adalah 1 pengalaman yg berharga n cuba  manjadi yg terbaik untuk tahun2 yg akan dtg... thniah kpd smua yg bertanding mewakili uitm klate thun nie.. hafizi, fauzi, pijie, fikri, hafiz, hayana, madiah, fatin, ayu n yg lain lagi aku bnga ngan korg k.. korg lah yg terbaik.. terima kasih jgk pada abe nasir, abe mai, k.eai, abe mat, abe irfan, n pengirin lectr en hafiz yg amat sporting hehehe..

Bab lain lak, nk ucapkan tahniah pada k.yan, k,fatin, k,ana  kerna dpat wak blik pngat.. n tahniah pd kontijen uitm s.alam menag keseluruhan.. tahiah kepada smua pemenag...n xlupa gk tahniah pada negeri sembilan kerna akan mnjadi tuan rumah untuk wajadiri tahun 2012 jmpa di negeri smbilan smua...  majaulah sukan untk negara... maju silat cekak ustaz hanafi untuk smua....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...